برنامه نویسی

برنامه نویسی

وبلاگ برنامه نویسی
برنامه نویسی

برنامه نویسی

وبلاگ برنامه نویسی

این ستاره مربع‌های پرخرج

همه با آن درگیرند، گاهی هست و گاهی نیست. گاهی بدموقع تمام می‌شود و سخت یافت می‌شود. گاهی مفت و مجانی به دست‌مان می‌رسد. گاهی هم که نداریم‌اش، بدجوری اعصاب‌مان به‌هم می‌ریزد. ذهن‌تان جای دوری نرود، کد شارژ تلفن همراه را می‌گویم. کدهایی که هر چند در ابتدا عجیب بودند، اینک خواندن آنها کار افراد بسیاری شده است: یا می‌خرند و یا می فروشند. اتفاقی که با ورود سیم کارت‌های اعتباری در سال‌های قبل شروع شد اینک یک پدیده عادی شده است. یکی از دلایل اصلی رونق کارت‌های شارژ تهیه راحت سیم‌کارت‌های اعتباری و ارزان بودن آنها بوده است اما هستند افراد بسیاری که با انگیزه‌های مالی به این سیم‌کارت‌ها رو آورده‌اند؛ مواردی مانند خرید شارژ متناسب با نیاز و همچنین امکان کنترل شارژ مورد استفاده فرزندان و البته آنها که کلا زیاد حرف می‌زنند. برخی نیز به دلیل سایر مزایای سیم‌کارت‌های اعتباری نظیر دسترسی به اینترنت از آنها استفاده می‌کنند.


متن کامل این مقاله را در وبلاگ شرکت رهنمون بخوانید


ارسال پیامک یک ابزار بازاریابی است به شرطی که…

امروز مطلب خوبی توی سایت نیکانیوز دیدم. شما را هم دعوت میکنم که این مطلب را ببینید.


حتما بارها پیش آمده که با شنیدن صدای اس ام اس با شوق موبایل خود را در درست گرفته اید تا ببینید کدام دوستتان یادی از شما کرده است یا شاید هم منتظر دریافت پیامک از همکارتان هستید که قرار بوده ساعت دقیق برگزاری جلسه فردا را اعلام کند اما با یک پیامک تبلیغاتی مواجه شده اید.


پیامک های تبلیغاتی موضوع مصاحبه خانم مستانه منصوری با آقای بهرامی، مدیر سحر اس ام اس است که در وب سایت آی کلاب منتشر شده است، در این مصاحبه خانم منصوری به بیان دغدغه های افرادی می پردازد که روزانه با اس ام اس های تبلیغاتی گوناگون مواجه می شوند، از برخی از آنها لذت برده و بهره برداری می کنند اما در بسیاری از موارد نیز از دریافت آن احساس خوبی ندارند.


تقریبا این روزها هر کسب و کاری از خدمات ارسال اس ام اس های تحت وب بهره می برد، یا برای تبلیغات و یا به عنوان بخشی از امکانات CRM و یا برای هر دو امر… چنانچه شما نیز از خدمات ارسال پیامک تحت وب استفاده می کنید بهتر است نکته ای را که آقای بهرامی در انتهای مصاحبه متذکر شده اند را به خوبی اجرا نمایید تا پیامک های ارسالی شما کمتر موجب ایجاد احساس مزاحمت گردد: “ارسال پیامک تبلیغاتی یک ابزار مهم بازاریابی است به شرطی که پیام مناسب در زمان مناسب به مخاطبان مناسب فرستاده شود.”


مطالعه مصاحبه مذکور در سایت رهنمون


نویسنده: حمید توکلی کرمانی، از وبسایت: مهدیکا