برنامه نویسی

برنامه نویسی

وبلاگ برنامه نویسی
برنامه نویسی

برنامه نویسی

وبلاگ برنامه نویسی

آموزش زبان پایتون به فارسی

در دنیای الکترونیک امروزه که زندگی ها پیوندهای ناگسستنی ئی با کامپیوتر و علوم دیجیتال دارند یادگیری زبان برنامه نویسی جز ملزومات کسی است که به دنبال علوم دیجیتال است. زبان برنامه نویسی پایتون اخیرا مورد توجه شرکت های بزرگ همچو google  ،microsoft ،Facebook ،linux و … است. این زبان از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است و در عین حال بسیار ساده است به طوری که این زبان به سنین پایین هم تدریس می شود.

زبان پایتون زبانی تفسیری، پویا و شی گراست به طوری که میتوان از آن در گستره ی عظیمی از نرم افزار ها  و تکنولوژی ها بهره برد. در این زبان روش های پیچیده برنامه نویسی را به ساده ترین راه های ممکن می توان گذراند. پایتون از کتابخانه های بسیاری برخوردار است که موجب ساده شدن این زبان گشته و دوره یادگیری آن را بسیار کوتاه و ساده کرده است! شرکت گوگل در آموزشی که برای این زبان گذاشته بود تنها دو روز را به آموزش پایتون اختصاص داده بود! در حال حاضر پایتون به رقیب قدرتمندی برای زبان های برنامه نویسی سی‎پلاس‎پلاس، سی، جاوا و دیگر زبانهای قدیمی شده است. برنامه نویسانی که به پایتون مسلط هستند ادعا دارند تمام برنامه هایی را که با سی‎پلاس‎پلاس می توان نوشت را با پایتون هم با سادگی و در زمان کمتری می توان نوشت!


ویدیوی زیر آموزشی است که توسط دانشگاه تورنتو آماده گشته است. سطح آموزش ابتدایی است و برای کسانی که با زبان برنامه نویسی پایتون آشنایی ندارند بسیار مناسب و مفید است. تمامی مفاهیم ساختار یافته برنامه نویسی در این آموزش ها موجود است.

در صورتی که در این آموزش ها با مشکلی برخورد کردید می توانید در قسمت نظرها آنها را بیان کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

از لینک زیر می توانید قسمت اول آموزش ها را دانلود کنید که در آن اساتید خودشان را معرفی کرده و به معرفی دوره آموزشی خودشان می پردازند.


دانلود قسمت اول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد