X
تبلیغات
رایتل

ارسال پیامک یک ابزار بازاریابی است به شرطی که…

شنبه 25 آذر 1391 ساعت 23:46

امروز مطلب خوبی توی سایت نیکانیوز دیدم. شما را هم دعوت میکنم که این مطلب را ببینید.


حتما بارها پیش آمده که با شنیدن صدای اس ام اس با شوق موبایل خود را در درست گرفته اید تا ببینید کدام دوستتان یادی از شما کرده است یا شاید هم منتظر دریافت پیامک از همکارتان هستید که قرار بوده ساعت دقیق برگزاری جلسه فردا را اعلام کند اما با یک پیامک تبلیغاتی مواجه شده اید.


پیامک های تبلیغاتی موضوع مصاحبه خانم مستانه منصوری با آقای بهرامی، مدیر سحر اس ام اس است که در وب سایت آی کلاب منتشر شده است، در این مصاحبه خانم منصوری به بیان دغدغه های افرادی می پردازد که روزانه با اس ام اس های تبلیغاتی گوناگون مواجه می شوند، از برخی از آنها لذت برده و بهره برداری می کنند اما در بسیاری از موارد نیز از دریافت آن احساس خوبی ندارند.


تقریبا این روزها هر کسب و کاری از خدمات ارسال اس ام اس های تحت وب بهره می برد، یا برای تبلیغات و یا به عنوان بخشی از امکانات CRM و یا برای هر دو امر… چنانچه شما نیز از خدمات ارسال پیامک تحت وب استفاده می کنید بهتر است نکته ای را که آقای بهرامی در انتهای مصاحبه متذکر شده اند را به خوبی اجرا نمایید تا پیامک های ارسالی شما کمتر موجب ایجاد احساس مزاحمت گردد: “ارسال پیامک تبلیغاتی یک ابزار مهم بازاریابی است به شرطی که پیام مناسب در زمان مناسب به مخاطبان مناسب فرستاده شود.”


مطالعه مصاحبه مذکور در سایت رهنمون


نویسنده: حمید توکلی کرمانی، از وبسایت: مهدیکا

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد